توضیحاتی راجب تایل های سقف

تایل رنگی سقف (پتینه) محصولی است که از تلفیق جوهر های رنگی بر روی ورق های پلکسی تولید می شود. این محصول با اسامی دیگری نظیر سقف پلکسی، سقف پلکسی گلاس، سقف کاذب طلقی و تایل پتینه نیز نام برده میشود. این تایل ها از تنوع رنگی خیره کننده ای برخوردار می باشند. جنس این ورق ها از پلکسی ۳ میلی متری بوده و از انعطاف پذیریبالایی برخوردار است.

این پتینه بصورت تایل های ۶۰×۶۰ سانتی متری عرضه و از قابلیت نصب در شبکه های مشبک سقف کاذب برخوردار است و البته ابعاد دلخواه نیز قابل تولید می باشد؛ 

 قرار دادن منبع نور درون سقف کاذب سبب می گردد که با عبور نور از این تایل ها، سقف دارای جلوه خیره کننده ای شود. پلکسی گلاس بیشتر در ساخت سقف کاذب فضاهایی مانند حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاربرد دارد. همچنین از این تایل های رنگی در ساخت سقف های ترکیبی (با سقف کاذب PVC یا سقف کاذب کناف) نیز استفاده می شود.

پلکسی چیست؟

از نظر ظاهری این ماده مانند شیشه صاف، براق، مستحکم ، شفاف و انعطاف پذیر می باشد. پلکسی از نوعی پلیمر شفاف پلی کربنات تشکیل شده که سبب افزایش مقاومت آن در برابر ضربه می گردد. این ورق ها به دلیل سبکی، ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی مانند اشعه ماورابنفش و همچنین مقاومت در برابر عوامل شیمیایی مانند اسیدها، روغن ها و انواع پاک کننده های خانگی جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه در صنعت و ساختمان محسوب می گردند.

این ورق ها همچنین به دلیل خواص مکانیکی ویژه خود در برابر تغییرات دمایی محیط مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب رطوبت کمتری برخوردار هستند. پلکسی در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاومتر بوده و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نمی گردد ( باعث جراحت نمی شود).

چند نمونه عکس براتون گذاشتم ؛  


ویژگی ها

  • تولید به صورت تایل های ۶۰×۶۰ سانتی متری
  • قابلیت استفاده در تمام فضاهای با رطوبت بالا از قبیل حمام، سونا و سرویس های بهداشتی
  • سبکی وزن نسبت به تایل های گچی، شیشه ای و PVC
  • قابلیت تولید پتینه در اندازه های محتلف
  • قابلیت استفاده در کناف
  • قابلیت استفاده در کابین آسانسور ها

          برای خرید و بازدید از محصولات مرتبط با تایل های رنگی  می توانید از سایت یک دو سه سازه بازدید  و یا در ساعات اداری با شماره های

         ۲۸۴۲۵۴۲۴ و۲۸۴۲۸۷۸۷    تماس حاصل نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.