استوانه ایمنی

استوانه ایمنی موجود در سایت یک دو سه سازه به رنگ نارنجی تیره ساخته شده و همچنین استفاده از باریکه های شب نما (شب رنگ) در آن علاوه بر اینکه موجب زیبایی دوچندان این محصول شده است، دید وسیع تری نیز به رانندگان و عابران در طول شب می دهد. استفاده از بهترین متریال درجه یک در این استوانه ها موجب شده که این محصول در شرایط جوی متفاوت و در برابر حرارت و برودت مقاوم گردد و عمر مفید محصول نیز افزایش یابد.

از استوانه 75 سانتی معمولا در خیابان ها، جاده های در دست تعمیر، پارکینگ، تقاطع بزرگراه ها و برای جدا کردن راه ها استفاده میکنند.

استوانه ایمنی

استوانه ایمنی

. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷  تماس حاصل نمائید.

تفاوت پارکت و لمینت در چیست ؟

تفاوت پارکت و لمینت در چیست؟

امروزه خیلی از افراد در انتخاب دکوراسیون مناسب به سراغ ما می ایند، با ما همراه باشید.

پارکت ‌کفپوشی است که از چوب طبیعی درختان ساخته می شود. پارکت به وسیله چسب به کف اتاق چسبانده شده و پس از خشک شدن چسب، به منظور صاف و صیقلی شدن، سطح رویه آن را ساب و لاک می زنند. از آنجائیکه پارکت نسبت به آب فوق العاده حساس می باشد در صورت تماس با آب به سرعت دچار تورم می گردد. همچنین در اثر برخورد اشیاء نوک تیز با پارکت، سطح آن دچار آسیب دیدگی و خش می گردد.

لمینت کفپوشی است که از روی هم قرار گرفتن چهار لایه اصلی مطابق شکل تشکیل شده است. لایه اول لایه ای از رزین ملامینه می باشد که برروی لایه دوم که تصویری از چوب است (لایه دکوراتیو) قرار می گیرد. لایه سوم که اصلی ترین لایه این کفپوش می باشد از جنس HDF می باشد که به روی لایه چهارم یعنی لایه ای از فوم تثبیت کننده قرار دارد.

جهت اطلاع از قیمت ها وخرید محصولات به سایت یک دو سه سازه مراجعه کنید.


. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴  تماس حاصل نمائید.