جدول بتنی خودرنگ

    جدول بتنی خودرنگ از سری جداول رنگی عرضه شده در سایت یک دو سه سازه می باشد. بدون شک در طراحی مسیرها و پیاده روها، اعم از محوطه سازی باغ، ویلا، ساختمان های اداری، پیاده رو ها و خیابان سازی ها، یکی از بزرگترین و قابل رویت ترین مولفه ها نوعجدول کشی می باشد. خودرنگ بودن این جداول سبب ثبات رنگ (در برابر هرگونه شکستگی احتمالی) و مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید می باشد. این جدول های تمام رنگی موجب صرفه جویی در هزینه های رنگ آمیزی اولیه و تعمیرات دوره ای آن ها می شود. همچنین جداول رنگی فوق با طول عمر بسیار بالا علاوه بر داشتن داشتن ۶ گواهینامه استاندار بین المللی و استاندارد ملی ایران دارای قابلیت هایی همچون ضد خش، ضد سایش، آب گریز و ضد شوره بودن می باشند.

در جدول های معمولی برای ایجاد ویژگی هشدار یا زیباسازی، جدول نصب شده را رنگ آمیزی می کنند که این امر موجب تحمیل هزینه های سنگین و عموما کیفیت نهایی پایین می گردد. همچنین رنگ اعمال شده بر روی سطح جداول به مرور زمان از آنها جدا شده و با ایجاد کوچکترین شکستگی یا ترک، رنگ زیرین آن نمایان می گردد.  استفاده از جداول رنگی عرضه شده در سایت یک دو سه سازه راهکاری مناسب برای مقابله با این چالش است. در جداول رنگی فوق، رنگ در هنگام ساخت به مواد اولیه اضافه می شود. تنوع در رنگ این جداول بتنی خودرنگ گزینه های طراحی متنوعی را در اختیار معماران و طراحان محوطه قرار داده به گونه ای که  قادر خواهند بود هر آنچه را تصور می کنند اجرا نمایند.

 

بتن اکسپوز چیست؟

امروز میخواهیم محصولی را معرفی کنیم که سهم بسزایی در ساختمان سازی دارد بتن اکسپوز


بتن اکسپوز یا بتن نما به بتن هایی گفته می شود که به صورت بلند مدت یا میان مدت نما بوده و سطح بتن سطح نهایی کار بوده و بر روی آن پوشش یا مصالح دیگری اجرا نمی گردد. بنابر این در این نوع بتن ها کیفیت و سطح ظاهری بتن از اهمیت بالایی برخوردار است. در فرآیند ساخت این پنل‌های پیش ساخته بتنی از افزودنی های ویژه ای استفاده شده است که کارایی این پنل های بتنی را در تحمل شوک‌ های حرارتی و همچنین مقاومت در برابر جذب آب بالا می‌برد. از جمله این نوع بتن ها می توان به ساختمان هایی با نمای بتن و یا پل ها اشاره نمود.

لازم به ذکر است که علاوه بر نمای خارجی ساختمان، از این پنل های بتنی در طراحی داخلی (سبک مدرن و معاصر) و کف سازی محوطه ها نیز استفاده می‌شود. استفاده از متریال بتن اکسپوز (Exposed Concrete) در طراحی داخلی یک فضا، آن را به سمت سبک های مدرن و صنعتی خواهد برد. بنابراین در طراحی منزل و محل کار، ممکن است مطابق سلیقه بسیاری از افراد نباشد‌. لذا توصیه می گردد در هنگام استفاده از بتن نما در طراحی داخلی یک خانه از مدل سازی های سه بعدی پیش از اجرا استفاده گردد .

برای اطلاعات بیشتر به سایت یک دو سه سازه مراجعه کنید